Mikko Kangas

Mikko on filosofian maisteri ja 6 laudaturin ylioppilas. Hän on myös ollut mukana kehittämässä huippusuosittua Dwarf Campaign Warcraft III -pelimodia vuosina 2003–2005. Hän on vastannut pelikehityksessä erityisesti pelimaailman ja juonen kehityksestä sekä dialogien kirjoituksesta, mihin hänellä on erityistä lahjakkuutta erinomaisen englannin kielen osaamisen johdosta. Esim. ylioppilaskirjoituksissa hän sai täydet 99 pistettä englannin kieleen aineesta.

Tommi Gustafsson

Tommi on tekniikan lisensiaatti. Hän on toiminut vuosina 2007–2014 sovelluskehittäjänä Loyalistic Oy:ssä, missä hän on (1) kehittänyt web-sovelluksia viimeisimmillä web-tekniikoilla, (2) ohjelmoinut ASP.NET-tekniikoilla palvelinpuolen sovelluksia sekä (3) kehittänyt Microsoft SQL Server -tietokantoja. Näin ollen hänellä on pitkä kokemus ohjelmistokehityksestä. Hän on osallistunut myös vuosina 2003–2005 kehitetyn suositun Dwarf Campaign Warcraft III -pelimodin kehitykseen, jossa hän oli vastuussa mm. ohjelmoinnista, AI:sta, pelin tasapainottamisesta, web-sivuista sekä ääninäyttelijöiden hankinnasta.

Janne Gustafsson

Janne on tekniikan tohtori. Hänellä kokemusta pelikehityksestä vuosina 2003–2005 kehitetyn, erittäin suositun Dwarf Campaign Warcraft III -pelimodin osalta. Hän on myös kehittänyt itse Fantasy Creatures Memory Game -pelin iOS-käyttöjärjestelmälle. Pelikehityksessä hän on vastannut erityisesti ohjelmoinnista ja graafisesta suunnittelusta.

Samuli

Samuli on suorittanut kone- ja tuotantotekniikan insinöörin ammattikorkeakoulututkinnon, josta hän valmistui vuonna 2009. Hän on harjoitellut itsenäisesti Unity-pelimoottorin sekä Blender 3D-mallinnusohjelman käyttöä. Hän myös harrastaa 3D-tulostamista ja vetää yhdistyksen pelinrakennusryhmää.

Sami J

Sami J vetää yhdistyksen elokuvantekoryhmää.